We’re Hiring!

Pakkeri- og kundeservice ansvarlig, fuldtidsmedarbejder.

Er du Kortkartellets nye anker i vores team på kontoret i Hvidovre?

Du skal varetage hjertet i vores organisation; kundeservice og pakkeri. Jobbet omfatter også ordremodtagelse,  indkøb af emballage og kommunikation mellem vores egen butik samt engroskunder. Det er vigtigt at du kommer med en vis ballast, har erfaring med lignende arbejde og er en energifyldt, udadvendt person. 

Det er vigtigt at du er stabil, ryddelig, engageret og organiseret.
Du kan prioritere i hastesager og har et højt koncentrationsniveau når det går stærkt. Du fanger hurtigt an og er god til at planlægge, så du altid er et skridt foran.

Vi er fem fuldtidsansatte på Kortkartellets kontor indenfor grafik/design, salg, detail og indkøb. Vores team er tæt knyttet og tonen er munter. 

Dit job er en nøgleposition i Kortkartellet; du sørger for at varerne kommer ud til tiden (med et smil) i de rette mængder til vores kunder. De varer vi får på lager skal pakkes ud og på de rette hylder. Du vil skulle flytte paller nu og da, men jobbet er meget “let” fysisk arbejde; rulning af plakater, pakning af kasser, frankering o.lign. omend i et højt tempo.

Du er stærk i både dansk og engelsk i skrift og tale. 

Dine vigtigste opgaver er:
-Pakning og afsendelse af Kortkartellets plakater, illustrationer og rammer.
-Kvalitetskontrol af varer.
-Ansvar for at pakkeriet altid er pænt og ryddeligt.
-Kundeservice telefonisk og pr. mail.
-Daglig kommunikation med vores butik i København.
-Indkøb af kontorartikler/emballage.
-Varemodtagelse og udpakning.
-Supplering af vores salgsafdeling i pressede perioder.

Som person er du motiveret, moden og ansvarsfuld. 

Vi håber på at få en skøn ny kollega til vores muntre og afslappede (men travle) team som vi kan regne med i årene fremover. Du får dit eget ansvarsområde, som du i vid udstrækning kan påvirke og forme. Du skal kunne starte så hurtigt som muligt gerne 1. august.

Send din ansøgning til nikoline@kortkartellet.dk med billede, referencer og CV senest fredag d. 23/6-17 kl. 12. Vi afholder samtaler løbende, med start i uge 25, så tøv ikke med at sende din ansøgning! 

Ring eller skriv evt. til Nikoline for yderligere spørgsmål på tlf. 22800644 eller nikoline@kortkartellet.dk